Brev:
Appelsin og kiwi
31. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Appelsin og kiwi
Hej Helen,
Jeg har et meget konkret spørgsmål, da jeg har hørt at man skal passe på med citrusfrugter til børn? Min datter er næsten 7 mdr. og får appelsinbåde i hånden og moset kiwi. Kan det være dårligt for hende? Kan hun tåle syren? Kan appelsin give allergi?
Har hørt, at man kan følge en madplan, hvor børn ikke må få chokolade og citrusfrugter det første år (+ nogle andre fødevarer) og på den måde mindske risikoen for allergi?
Venligst fra A/M